Unreal Engine 3 - Závěr

6. června 2007 v 14:51 |  ..::Techbox::..
Unreal Engine 3 - Závěr

Unreal Engine 3 je tedy stavěn tak, aby vyhověl různým požadavkům na vzhled či výkon pro jednotlivá herní prostředí, což jinými slovy znamená, že tento engine bude použitelný i pro real-time strategie a RPG hry, kde se pohybuje velké množství jednotek na velké ploše, takže se zde hledí na rozumný kompromis mezi vizuální kvalitou a výsledným výkonem. Hry jako Unreal Tournament 2007 a další FPS zase potřebují poněkud jiná specifika pro vytvoření dokonalého herního zážitku a Unreal Engine 3 jim toto všechno nabízí, protože je maximálně flexibilní a nabízí tvůrcům her dostatečnou svobodu pro vytváření nových herních skvostů.

Podle specifik enginu není problémem použít normálové mapy o rozlišení 2048x2048, či vytvořit dokonalý kosterní systém jednotlivých modelů. Na jedné scéně se může průměrně pohybovat 5-20 objektů a na scénu bude průměrně připadat 500 000-1500 000 polygonů, což ovšem nemusí být konečné číslo, protože vše je omezeno jen hardwarem. Tvůrci enginu prohlašují, že například Unreal Tournament 2007 bude mít tak flexibilní nastavování detailů, že by si se slušnou 3D kartou mohl užít každý. Slušnou kartou je míněn hardware na úrovni GeForce 6600 a výše a je pravděpodobné, že první DirectX 9 grafické karty budou pro hraní her založených na tomto enginu naprosto nepoužitelné. Zmiňován je Radeon 9500Pro či série nVidia FX, což jsou případy nedostačujících karet.
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama